Poster boy

Drog med Annie till Old Blue där de skulle spela hennes favortiband hela kvällen. Lite öl och lite shots och en massa prat. Staplade vidare till Catch där vi träffade Malin, Sally och Josefa lite otippat. Jag blev aspackad och drog till Joiners där jag tydligen var själv i en timme vilket jag har inget minne av. Hejhej!
Fick lite uppdateringar av Malin och tydligen hade jag hånglat med alla. Och det var inga bottenapp vilket är lite bittert då minnet inte funkar. Hursomhelst så drog jag med någon kille hem och spenderade natten där. Drog hem runt 7 på morgonen. Sov på soffan en halvtimme och spenderade en extrem bakisdag på jobbet.
Im back in buisness baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0