Chick habit.

Träffade Josep från Israel. Drog hem honom och sen tod det slut.

Träffade namnlös från Argentina. Låg i en buske brevid kanalen. Ville hem men tappade bort mig själv så jag fick erbjuda honom att sova över hos mig så han kunde visa vägen. Även fast min fyllenivå var extremt hög så kom jag ihåg att påpeka att jag skulle jobba på morgonen så han skulle dra hem direkt dagen efter.
Morgondagen spenderades med film och bakfyllemat.

Tog några rundor med Chris och Yuriko efter jobbet. Mycket trevligt. 

Drog ut med Alissa och Kelby. Blev dyng, men Londons gator var ganska tomma. Det brukar vara mycket på onsdagar. menmen.

Bokat biljetten hem till Sverige så 3 veckor kvar!

Emma kommer hit så jag får en kväll med henne innan hemresan. Amanda kommer med mig tillbaka till London och det kommer bli galet kul. 

Jag stinker dagen efter och måste fylleskita. 

Sitter på Vegan cafét brevid en Indisk födelsedags fest som spelar Abba. 

Jag gjorde även av med för mycket pengar igår har en lätt ångest över det.

Världens snyggaste kille Ashley hörde inte av sig så det blev ingen dejt med honom. Lätt bittert.

Ska träffa Tom nästa vecka och hoppas han bjuder på drinkarna. Får väl följa med honom hem som tack. 

Jag är trött på mitt jobb, men det är mycket bättre nu än vad det var i början. 

Jag vill även vara med på Angies och Karins födelsedagsfest men icke.

En snabb ointressant uppdatering om mitt liv.



Kommentarer
Postat av: sonki!!!

åh, kommer du verkligen hem så snart?

2009-07-31 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0