Kokpunkten.

Okej, London kokar. Och då menar jag KOKAR! Svetten rinner och jag är påpälsad med svarta jeans som drar åt sig all värme. Jag svettas ihjäl. 

Kommer inte in på internetbanken och det betyder att min hyra inte kan bli inbetald men hoppas Sofia kan ta emot cash. hoho.

I tisdags hängde jag iallafall i London Fields med Kelby och Alissa och deras kompisar. Två flaskor vitt senare och jag sommnade hemma hos dom i en hög med skräp.. Men det var värt det.. jorå. Men vandra hem 7 på morgonen fortfarande dyng var kanske inte det roligaste..

Storstädade sen hela lägeneheten och hoppas att den kommer vara så nu ett tag. Jag tror alla är trötta på att bo i skit.

Nejnej, svettas och umgås med Jay Dub hela dagen på jobbet.. och hooo.. får se om jag orkar med utgång ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0