40. Marlboro

Eftersom jag fått lön så investerade jag i ett paket Marlboro. Det var mycket bra. Jag tycker inte om billiga cigg. 



Det har vart segt som fan på jobbet. Tydligen har kvällarna vart bra men jag har ju bara jobbat dag så.. ja, vårstädat i 4 dagar. Värt! Men nu är allt uppfyllt, upp-ned packat och ja.. helt färdigt för helgen. Sebastian har klippt håret och ser ut som en pojke, vilket vi ogillar. Britainy kanske kommer få sparken vilket jag avskyr eftersom hon är hur underbar som helst! och ja, jag klarade mig en hel dag utan skäll och blev bjuden på kakor av chefen. Jag är dock inte speciellt intresserad av kakor och tackade vänligt nej då han påpekade att det enda jag tackar ja till är cigg och spit. Vilket är sant, vem tackar inte nej till gratis cigg och sprit?

Ensam hemma, förkyld och uttråkad. iPoden har vart på repeat i en timme 
och Calvin Harris har fölorat sin charm.


Nu ska jag somna till älskade Brandon.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sonki!!!

jag saknar dig daniel! jag har inte kunnat kolla klart på heroes och wolverine var så fel att se utan dig! jag vill så sjukt mycket hälsa på men det blir svårt, kanske i augusti?

2009-06-06 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0