THE KILLERS! THE KILLERS! THE KILLERS!

Nu blire att sätta in en tvätt.. diska undan disken från gårdagens bravader.. ta en dusch.. knäcka en red stripe och ta sig till Hyde Park. Om ett fåtal timmar är det som sagt dags för the kooks och de fantastiska The Killers. Jag kommer gråta, skrika sönder halsen och troligtvis halka och dö men eftersom jag dör till ljudet och synen av Brandon Flowers kan jag dö lyckligt. Det är helt orealistiskt och det är inte ofta jag verkligen har en idolidol och ikväll så ska jag få marinera alla mina sinnen och försvinna in The Killers dimman.


Länge leve dödarna!





(ja, och michael jackson måste väl få sin obligatoriska farväl grej så ja.. MJ.. R.I.P och tack för allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0