Jorå! BLÄCKFISK!

Efter två månader i sverige så har jag åkt tillbaka till el London. Allt är som vanligt här borta. Jag saknar dock folket hemma men det gör jag ju jämt iallafall..

Jag har iallafall fått lite manshångel och stött på en superperfekt bartender. Men jag var ganska dyng och tror inte han hör av sig, även fast vi flörtade HELA kvällen. Menmen..

sökte lite jobb idag och en restaurang vid Polpo hörde av sig. Liten, intim och sjukt mysig italiensk restaurang med bra recensioner och en massa plockmat istället för tunga varmrätter. PERFEKT! Galet mycket att lära sig men jag har iallafall gått igenom menyn och pluggat på så jag är nog mer uppstyrd än vad jag någonsin vart på en intrevju. Malin har hjälpt mig. Tackar tackar!

Så imorgon klockan 11 ska jag stå utanför Beak St. i Soho och knacka på rutan och vara super trevlig, super intressant och galet perfekt! Och jag önskar och vill verkligen ha det här jobbet!

Det är extra positivt att jag kommer ha varenda söndag ledig samt så stänger restaurangen klockan 23 så jag kommer troligtvis komma ifrån ganska tidigt. Vilket känns jävligt bra eftersom jag vågar inte riktigt super anstränga mig. Så det är bara önska mig lycka till!

http://www.polpo.co.uk/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0